Direktlänk till inlägg 13 januari 2010

Olustigt.

Av Victoria - 13 januari 2010 16:14

Idag var jag minsann glad att vi har en bra vakthund!!

Jag och Igor var i sovrummet där jag höll på att byta om till träningskläder då ytterdörren öppnades ,Igor sprang voffsandes dit och då stängdes dörren fort men jag skyndade mig fram och öppnade och utanför stod det en utländsk kvinna som pratade sitt språk med nån på våningen ovanför .. va vill du sa jag? Fölåt sa hon jätte otrevligt.

Kändes väldigt olustigt..

jag har ringt och tipsat polisen om det.

Förmodligen skulle hon kolla omdet fanns ngt av värde innanför dörren där man ofta lägger plånbok mobil m.m

Vi måste verkligen skärpa oss och låsa dörren men det tror jag jag kommer göra efter det här.

(Wirva vet inget om det så ni som känner mig nämn det ej när hon hör eftersom hon har varit så himla rädd för tjuvar  vilket börjar gå över nu.)


Träning gick bra även om det är så grymt jobbigt.. längtar till det kommer kännas lättare.


Nu ska vi åka till farmor och äta mat (lax skulle vi visst få..mums!!)


Kram   



 
 
Lena

Lena

13 januari 2010 16:26

Ja det är skönt att ha hund såna där gånger.. hua..

http://lenaskrypin.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kicki

13 januari 2010 17:17

Ja vi är oxå dåliga på att låsa dörren. Ska bättra mig jag oxå.

 
Therese

Therese

13 januari 2010 22:25

Men gud vad otäckt!
Skönt med vakthund!!

http://tostberg.blogg.se

 
Sofia o Hugo

Sofia o Hugo

13 januari 2010 22:40

Tack för din kommentar på min blogg!

Huvva va läskigt! :( Jag låser ofta dörren för jag är lite rädd, men det är ju lika ofta man glömmer....

Söt tjej du har! :)

http://www.sofiatarberg.blogspot.com

 
Ingen bild

liza

14 januari 2010 11:01

Hej! usch låter läskigt! vad fräck de är, bra m hund! kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 12 april 2011 12:41

Har tappat blogglusten helt faktist.. men den kommer kanske tillbaka.   Det har hänt ganska mycket sen sist.. Jag o Nicke har separerat så jag och Wirva letar en ny lägenhet här i närheten,  helst vill vi bo nära hennes skola, vi kollade på en ...

Av Victoria - 2 mars 2011 13:09

Igår va jag och lilla Pirwan med mamma i birsta, mamma hade lovat att Wirva skulle få köpa kläder eftersom hon var så sjuk förra veckan. Det var en mycket lycklig tjej som kom hem.. eller iallfall tills hon upptäckte att munkjackan hon köpt hade ...

Av Victoria - 27 februari 2011 06:59

Här har vi som vanligt varit vakna länge trots att det är söndag men idag vaknade jag faktist före Wirva, 04.15 var jag superpigg..   Häromdan var jag på lite dåligt humör (var hungrig innan middan..) Wirva ritade lite snabbt en teckning till mig...

Av Victoria - 24 februari 2011 09:51

Fy vad jag var hängig igår eftermiddag och kväll, jag hade helt sjukt ont i huvudet och mådde lite illa men idag mår jag bra igen! Skönt de!  Jag var helt säker på att jag skulle bli sjuk men förmodligen var det bara krafterna som tog slut, har j...

Av Victoria - 22 februari 2011 08:19

Det är synd om Wirva.. hon är verkligen inte pigg   . Idag är hon dock lite bättre än igår när hon kräktes om vartannat plus hostan,snoret och febern. Det är inte magsjuka (tror jag) utan hon kräktes för att magen var tom och när hon åt så kom de...

Ovido - Quiz & Flashcards