Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Victoria - 16 januari 2010 21:32

Natten gick bra.. jag somnade under Lets dance och vaknade bara till några ggr under natten.


Idag har vi varit i Töva och hämtat ett par skridskor till Wirva och druckit kaffe och myst.

   Tycker den här bilden blev fin.


Hemma igen gjorde vi en mycket smaskig middag, hamburgare med mumsig (min) guacamole på.

Efter det tog Wirva ett bad med kläderna på    .. vilket var himlans kul eftersom man inte ska göra så ju..:)

  


   hundpuss   

   vår ståtliga vakthund.


Men det är inte så kul jämt med hund...

   hmmm... Wirvas alldeles nya bok som hon fick av mormor förra helgen.


Nu är jag på jobbet och har precis sett Robinson och väntar på att klockan ska bli tio när det är Paradise Hotel  XL som jag faktiskt följer..


Sov gott!!


  

Wirva nu ikväll när jag åkte till jobbet   



Ovido - Quiz & Flashcards