Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Victoria - 26 januari 2010 20:46

Det har vi varit på idag jag, Emma och Micke (mammas boyfriend) Emma letade en soffa att ta med sig till Stockholm och tillslut hittade vi en perfekt på Boom!!

Jag knäppte dock inget kort för det glömdes bort i glädjen när vi äntligen hittade den rätta.. Emma började få lite lätt panik innan    


Lunch mumsade vi i oss på IKEA restaurangen såklart och den obligatoriska efterätten, chokladmousse för 5 kr (tror jag den kostar..) Gott var det!!


Vi hann även med en sväng på Fyndlagret där det inte fanns ett skit och till Erikshjälpen där jag köpte en fin gammal burk som jag ska ha socker som kostade 10 kronor   


Nicke och Wirva köpte ett spel igår till TV spelet så vi har en lycklig flicka här hemma.. men det där blir Nickes och hennes grej att göra för jag är totalt oteknisk och ointresserad av TV spel.


Nu ska jag gosa med Igor vovvsingen!


kram!!

Ovido - Quiz & Flashcards