Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Victoria - 21 januari 2010 18:14

Sprutan gick hur bra som helst!

Som belöning för att hon var så duktig gick vi och köpte semlor, den första för i år och det var riktigt smarrigt!!

   MUMS!!!



Igår var brandkåren på Wirvas skola och informerade så nu ska vi köpa brandvarnare till alla rum.. vi har en bara i hallen och det räcker inte.

    Hon står under en lampa för att det ska se ut som eld runtomkring ..  


       Jag och Wirva går hos samma frissa..:)




Nä nu ska jag ta undan middan som inte gick från bordet av sig själv idag heller..


Kram kram!!

Av Victoria - 21 januari 2010 08:31

Idag hände något otroligt ovanligt hemma hos oss.. jag fick väcka Wirva nu på morgonen.. och det är ju inte så vanligt precis.


Dansskolan var kul tyckte pirwan.

   lite pirrigt innan förstås..


Klockan 12.15 idag ska Wirva ta svinis nr 2... får se om hon får feber även denna gång, jag jobbar inatt men då får Nicke stanna hemma tills jag slutar.


Igor och jag ska ta en långpromenad nu på förmiddan

  

sen ska jag städa lite, det behövs verkligen dammsugas, det är nån som har tuggat sönder en toalettpapppersrulle i småbitar.. .


Imorgon kommer Emma hem!!!

  

Jag vill inte att hon ska flytta   till stockholm.. blir riktigt lessen när jag tänker på det..


Nu ska jag se klart vakna med the voice!




Ovido - Quiz & Flashcards