Alla inlägg den 30 januari 2010

Av Victoria - 30 januari 2010 19:06

Det blev våran smaskiga middag idag och det var gudomligt gott!!!

Var ganska länge sen vi åt det plus att Nicke hade köpt fettcremefraiche... det blir ju lixom godare med den.


Jag har min jobbhelg så jag har jobbat dag idag gör det imorgon oxå och då ska vi åka till birsta och mysa, har inte så dumt jobb jag    perfekt att få betalt samtidigt som jag gör bland det bästa jag vet  (shoppar alltså ..:)


Nicke och Wirva har varit till akuttandläkaren idag med Nickes visdomstand som gjorde jätte ont,.. hej då 1000 kronor plus att han måste tillbaka och dra den senare vilket kostar 1400.- när det är en komplicerad tand vilket hans såklart var...   


Ikväll är det robinson final och jag vet faktist inte vem jag hejjar på .. inte Anders iallafall., blir spännande att se vem som vinner.


  

Jag längtar efter sommaren så det nästan gör ont i mig.

Vi hade en sån himla mysig sommar jag och Wirva ( Nicke jobbade ju hela sommaren).





Ovido - Quiz & Flashcards