Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Victoria - 14 januari 2010 18:17

Vilken smart ide det var att åka på Drakborgen en vardag.. var typ inget folk alls där så det var mycket lugnt och skönt.

     Tjejerna hade jättekul!!


   Det finns en massagestol där som jag och Angelica provade.. jag skulle inte ha ngt emot att ha en sån hemma!

   Mikael

   Slush läsk(stavning?)  är ett måste tycker Wirva.

  Tjo hoooooo!!!!!  


Sen när vi kom hem fick Wirva äntligen krossa pepparkashuset.

  

Vi har pratat om att göra det i flera dar.


Nu ska jag ta rätt på sista tvätten och sen slappa i soffan, Wirva har beställt sagostund efter bolibompa men jag tror inte hon kan hålla sig vaken till dess..


Kram kram!!


Av Victoria - 14 januari 2010 08:48

Jag vet att jag har varit tråkig med lite kort nu sista tiden, det är ju så mycket kuligare med en blogg med bilder.. men idag ska jag och Wirva på drakborgen och då ska jag knäppa lite kort och visa här.:)


Jag har träningsvärk i mina armar idag vilket jag förstod att jag skulle få för armhävningarna var jobbiga att göra... men träningsvärk är trevlig värk   


Nu på förmiddan har jag tvättstuga  ("bara" två IKEA påsar) och sen åker vi till Drakborgen / klockan ett med Angelica Mikael och My vilket ska bli trevligt!!

Wirva vaknade fem imorse och det första hon sa var ohhhh vad jag längtar till klockan blir ett.


Nu ska jag koka mer kaffe!


Kram kram!!









Ovido - Quiz & Flashcards