Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Victoria - 1 januari 2010 08:38

Att slippa va bakis som jag tror många är idag.. vi hade en lugn och mysig nyårsafton     precis som  jag vill ha det ... jag är ju inte precis nån partytjej..:)


Wirva blev lite lätt sur nu på morgonen eftersom hon missade tolvslaget men det gick ej att hålla henne vaken så vi har bestämt oss för att tända lite tomtebloss idag istället.


Jag har knäppt en massa kort under dan när vi var ute och åkte skoter och grilllade korv och under kvällen men jag lägger in dem här ikväll när vi kommit hem.


Tydligen ska det bli världens oväder i helgen för de ringde från mitt jobb igår och gav mig ett tele nummer jag skulle ringa  om jag inte skulle kunna ta mig dit så skulle jag få hjälp..

Jag jobbar imorgon och på söndag... får se om de har rätt.. jag tycker faktist det räcker med snö nu.


NU ska jag gosa lite med Wirva och vänta på att de övriga ska vakna, killarna är redan ute och jagar.


Kram och Gott Nytt År!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards