Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Victoria - 11 januari 2010 07:27

Nu är mammas lägenhet tömd och ren.. eller vi blev klara igår.

Känns konstigt att hon inte ska bo där längre..  

Själv har jag massor med grejer som väntar på att få plats är hos oss.. (vi som redan har så lite grejer)  Wirva hon har fått en massa krafs      som hon är glad över och jag har fått lite vinglas m.m


Nu på förmiddan ska jag passa våra söta grannbarn och när Wirva hörde det ville hon ta en ledig dag och vilket inte bruka hända, ska bli mysigt att ha henne hemma.
Jag ska kanske gå och träna 11.45 om jag är klar med barnvakteriet då och då får hon hänga med och va i lekhörnan eller vara med grannarna om de ska va hemma.


Nicke ska på ögon idag för han har tappat synen på sitt opererade öga och sundsvalls cp sjukhus tyckte inte han behövde komma in i helgen utan det kunde vänta till veckan.. helt sjukt!

Jag hoppas verkligen det inte är ngt allvarligt..


Kram på er och ha en bra måndag.

Ovido - Quiz & Flashcards