Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Victoria - 7 januari 2010 19:10

Det var ruskigt jobbigt att träna men det blir väl så när man inte gjort det på länge...   Känns iallafall himla kul att vara igång igen och en träningskompis har jag fått  med mig oxå så då blir det så mycket enklare .


Nu har jag precis ätit kyckling (jag kan äta det varje dag) ris och grönsaker och ska strax bege mig på jobbet för att jobba natt   vilket känns mindre kul vill helst bara slappa i soffan ikväll med mina frukter.:)



Kram kram!

Av Victoria - 7 januari 2010 08:36

Idag klockan fem så börjar jag träna igen och jag måste medge att jag är lite nervös hur det ska gå.. var ju läääänge sen sist  men jag vet oxå att när jag väl kommer in i det så tycker jag ju att det är så himla kul.  

Beach 2010 då ni   .


Idag började Wirvlan skolan igen så jag är själv hemma, ska jobba inatt..

Jag ska plocka fram sy-maskinen och sy fast namnlappar i några av Wirvas kläder som ej går att märka med penna och pyssla på lite här hemma.


Nu kaffe dax först iallafall och kolla mina favvis bloggar såklart.


Kram på er!!


(Emmajag har hittat receptboken så du får den när du kommer hem full med massa recept   )

Ovido - Quiz & Flashcards