Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Victoria - 20 januari 2010 14:33

Nu ska jag chocka er med ett tredje inlägg på samma dag   


Igår när jag var och handlade köpte jag det här brödet     som det var en evighet sen jag åt konstigt för det är ju såååå gott med

    och nyttigt dessutom!!


Jag har installerat skype nu med hjälp av min moster Kattis, jag försökte även installera webkameran (själv) men det blev nåt knas så hela skärmen blev svart, Nicke får hjäpla mig ikväll istället.

Tack för hjälpen! Kul att vi kan prata och se varann nu!




Av Victoria - 20 januari 2010 12:51

Läste detta precis på  Hanna  Widells blogg.

Sofia Wistam berättade för mig en gång om att hon hade läst någonstans att man ska tänka som om ens barn har en osynlig ryggsäck. Allt man gör på morgonen innan dagis och skola hamnar i den där lilla ryggsäcken. Så har det varit bråkigt och tråkigt hamnar det där i och hänger med hela dagen.

Så ska jag försöka tänka!!

Jag har en tendens att stressa i onödan... speciellt på morgonen och oftast har vi ju faktist gott om tid efter som vi kliver upp så tidigt. 


Nu ska jag ringa Kattis!


Kram!!


Av Victoria - 20 januari 2010 08:59

Lite bilder som jag lovat.

    Skridskoprinsessan 

   Jag Wirva och Nicke spelade Kalaha..NIcke vann..


Idag är jag oxå ledig.. så skönt!!!

Jag ska kanske få en lunchgäst , Anna kommer om hon hinner..(hoppas, hoppas)


Wirva var så glad  idag för det hade en mycket spännande dag framför sig, först skulle brandkåren komma dit och sen på gympan skulle de åka skridskor.

Och ikväll är det första gången på hennes dansskola vilket jag tror hon kommer gilla mycket!! Det dansas massor här hemma.


Jag ska ringa min moster Kattis som ska hjälpa mig att installera Skype under dan oxå. Kul ska det bli så jag kan prata med mina nära som inte bor är.


Det var min dag det.


Kram kram!!


Ovido - Quiz & Flashcards