Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Victoria - 15 januari 2010 11:15

Jag kom precis in från en promenad med Igor och fy fy fy vad kallt det är..

   - 18 .6 sist jag kollade.


Nu ska jag äta lite lunch (Wokrester från igår) och sen hämta Wirva tidigt och åka på birsta med svärmor.

Wirva ska på kalas hos Emily på söndag så vi måste köpa en present   och gå på nåt café har jag lovat.

Jag ska även gå på posten och hämta ett paket med en webkamera som jag har fått av Liza så nu ska jag fixa skype (är ingen på min bäbara).


Ikväll jobbar jag natt.. hela j'''a helgen faktiskt och det känns INTE kul.. 3 nätter på rad hemifrån gillar jag inte  men det positiva är ju förstås att dagarna är lediga.. men det är inte roligt att åka på jobbet när jag precis blivit trött och seg i soffan.


Trevlig helg på er alla!!!


kram kram!!





Ovido - Quiz & Flashcards