Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Victoria - 18 januari 2010 18:38

Jag är ju ledig nu framtill torsdag .. riktigt skönt!  (har dock en massa att göra)


Wirva och jag  var och åkte skrillor i eftermiddag eller hon åkte jag hade ju ingen hjälm... 

Hon var ännu bättre än igår och det är så kul att se hur glad hon blir av det.. .det är värt att frysa lite då ,vi hade faktiskt med oss lite mellis  så det var riktigt mysigt!! (och gott med varmt kaffe)


Ikväll har vi äntligen fixat med alla sängar, Kevin fick en från mamma, Wirva fick Kevins och hennes skulle slängas.. det blev lite trångt på Kevins rum men jag tror han kommer bli glad över en större säng ändå..  Nicke brukar ju oxå sova där en del när Kevin inte är här så han kan snarka ifred..  


Imorgon funderar jag på om jag ska gå och träna ett lunchpass.. min träningskompis kan inte nu under två veckor så jag måste pallra mig dit själv vilket jag ska!!


Nu ska jag kolla lite bloggar och sen bara sega i soffan.


Kram!!


Ovido - Quiz & Flashcards