Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Victoria - 2 januari 2010 18:38

Har jag lite tid att sitta vid datorn så jag kan lägga in bilderna från nyår.

   Först bakade vi en tårta hemma som Wirva garnerade själv (duktig tjej va?)


      

   Igor åkte oxå såklart   


   Korv lunch.


Nyårsdan åkte tjejerna stärtlapp från ett tak...

  

   Himla kul tyckte Wirva!!


Idag har jag jobbat och då var vi i Birsta och strosade runt och sen när Nicke och Wirva hämtade mig åkte vi dit igen för han skulle köpa en grej tll Igor och då hittade Wirva ett koppel i guld med diamanter på som hon ville ha till Igor så ett sånt fick det bli oxå... jag tror dock inte nicke kommer att använda det..;)


Imorgon händer det nåt kul här hemma men det berättar jag mer om sen.


Kram kram!!

Ovido - Quiz & Flashcards