Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Victoria - 5 januari 2010 19:06

   trollungen min!!!

Av Victoria - 5 januari 2010 14:48

   Ibland blir det så även för mig som är ledig ganska mycket.


I söndags så kom iallafall äntligen vår nya soffa!!

    

Den är stor och rymlig   


Jag har även köpt nya gardiner  


Nu saknas det bara ett nytt runt bord och nya lampor och kanske lite mer på väggarna.

Soffan är mycket skön kan jag tilllägga, jag somnade där både söndag och måndag kväll.

Nu är jag på jobbet.. jobbar kväll idag och upptäckte precis att jag har glömt mitt Lypsyl hemma vilket är mycket irriterande..


Och just det jag igår började jag mitt nyttiga liv (igen)  så nu blir det fruktsallad på kvällarna och middag ska jag äta samma som de övriga men på en mindre tallrik jag ska även ta tag i träningen.. jag känner mig faktist grymt motiverad denna gång.


Nu ska jag jobba lite.


Ciao!!



Ovido - Quiz & Flashcards