Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Victoria - 17 januari 2010 18:14

Idag har vi hunnit med mycket!

På förmiddan var jag och Wirva och åkte skridskor.. jag åkte oxå och trodde faktist jag skulle vara bättre på det...men det var jag verkligen inte..

Men vi ska ligga i hårdträning jag och Pirwan , imorgon hämtar jag henne tidigt och då ska vi åka igen.

Hon tycker det är jättekul så vi får passa på när det är passande väder och vi har ju så nära oxå.


På eftermiddan var det dax för Emilys kalas där det bjöds på en massa go fika som vanligt och jag kunde ju inte stå emot..hoppade dock över marängsvissen.


Jag har knäppt lite kort under dan men orkar inte packa upp den bärbara som jag brukar lägga in korten på så det får bli morgondagens jobb.


Nu ska jag snart åka till jobbet för att averka sista natten den här helgen.


Ciao!




Ovido - Quiz & Flashcards