Direktlänk till inlägg 9 januari 2010

God morgon.!

Av Victoria - 9 januari 2010 08:10

Det är det dock inte för mig för jag är trööötttt..  

Nicke har snarkat något fruktansvärt och dessutom måste han ligga med huvudet mot mig...grrrrr..

Tur att Wirva får en ny säng (120) i helgen så jag kan krypa ner hos henne om (när) det blir såhär igen.


Idag är det tänkt att vi ska på friskis familjegympa nu på morgonen (om vi hinner) jag och Wirva och sen ska vi till mamma och göra det sista med flytten städa och sånt där kul...


Jag skulle även behöva köpa en overall till Wirva idag eftersom jacka och täckbyxor inte är så bra alla ggr, jag trodde att alla barn på skolan skulle ha det men har sett att flera har overall.


Igårkväll hade jag och Wirva så himla mysigt, vi låg i hennes säng hela kvällen och kollade på Ebba och Didrik.'  

Wirva tyckte den var såååå bra. ( jag kommer håg att jag lite kär i Didrik när jag var liten hihihi)


Nu ska jag snabb kolla lite bloggar och sen hoppa in i duschen för även om det blir familjegympa så kan jag ej visa mig ute med mitt trollhår.

'

Puss på er!!

 
 
Therese

Therese

9 januari 2010 22:47

Åhh jag var också kär i Didrik =)
Om det är ngn tröst så är det oftast Albin som håller mig vaken om nätterna, genom att snarka med huvudet mot mig ;) Längtar tills Affe har en säng man kan krypa ner i =)

Kramar

http://tostberg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 12 april 2011 12:41

Har tappat blogglusten helt faktist.. men den kommer kanske tillbaka.   Det har hänt ganska mycket sen sist.. Jag o Nicke har separerat så jag och Wirva letar en ny lägenhet här i närheten,  helst vill vi bo nära hennes skola, vi kollade på en ...

Av Victoria - 2 mars 2011 13:09

Igår va jag och lilla Pirwan med mamma i birsta, mamma hade lovat att Wirva skulle få köpa kläder eftersom hon var så sjuk förra veckan. Det var en mycket lycklig tjej som kom hem.. eller iallfall tills hon upptäckte att munkjackan hon köpt hade ...

Av Victoria - 27 februari 2011 06:59

Här har vi som vanligt varit vakna länge trots att det är söndag men idag vaknade jag faktist före Wirva, 04.15 var jag superpigg..   Häromdan var jag på lite dåligt humör (var hungrig innan middan..) Wirva ritade lite snabbt en teckning till mig...

Av Victoria - 24 februari 2011 09:51

Fy vad jag var hängig igår eftermiddag och kväll, jag hade helt sjukt ont i huvudet och mådde lite illa men idag mår jag bra igen! Skönt de!  Jag var helt säker på att jag skulle bli sjuk men förmodligen var det bara krafterna som tog slut, har j...

Av Victoria - 22 februari 2011 08:19

Det är synd om Wirva.. hon är verkligen inte pigg   . Idag är hon dock lite bättre än igår när hon kräktes om vartannat plus hostan,snoret och febern. Det är inte magsjuka (tror jag) utan hon kräktes för att magen var tom och när hon åt så kom de...

Ovido - Quiz & Flashcards