Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Victoria - 30 mars 2009 17:12

Har jag gjort hemma idag,

vi har köpt en ny tv bänk som heter lack och finns på Ikea och den gamla tv bänken står nu på Kevins rum eftersom han har tjocktvn där (den har stått på en ful gammal byrå tills nu) och Wirva har fått en liten tvmöbel till sin tv som vi ska koppla in dvdn på ikväll , jag skäms nästan att säga det men vi har 4 tv  appareter här hemma...  en i vårat sovrum oxå.


Jag har även hunnit vara på Ica maxi en sväng och shoppat lite mat, wirva ville ha påskris så nu har vi ett sånt med knallrosa fjädrar i ;))  "jätte"fint.


Nu ska jag städa undan middan, vi åt stuvade makaroner och korv vilket var gött!! 

Wirvas favorit mat faktist fast mina stuvade makaroner är inte alls lika goda som mormors men de duger ;)


Imorgon ska jag på utvecklingssamtal med min chef.


Kram kram!!

Ovido - Quiz & Flashcards