Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Victoria - 15 mars 2009 20:27

Att köpa Expressens bilaga idag och läs vad Emma så duktigt skrivit !!



Av Victoria - 15 mars 2009 18:33

På förmiddan idag var Wirva för första gången på söndagsskolan och det gillades skarpt!! 

Känns lite jobbigt att vara uppbunden varje söndag men det kan det vara värt eftersom hon gillar det så mycket och dessutom är det en bra tid,  10.45 till 12.15 så man hinner ju göra ngt mer ändå.


Häromdan när jag satt på bussen till jobbet var det en tjej som satt mittemot mig som hade världens brunkrämsrand runt hela ansiktet och jag funderade på om jag skulle säga ngt men gjorde det inte eftersom hon satt brevid sin kompis som man förövrigt att kan tycka borde säga ngt....

svårt sånt där., jag skulle verkligen uppskatta att få veta  om det var jag som satt där med brunkrämsranden eller något annat som läppstift på tänderna eller nåt.


Kram på er!!  Nu har jag lite att  göra.



Imorgon är jag ledig hela dan....jihaa!!! 

Wirvas dagis ska på teater så hon vill inte vara hemma med mig så jag tror ja ska sy lite för det var länge sen och jag har några projekt på G.






Ovido - Quiz & Flashcards