Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Victoria - 3 mars 2009 19:51

Ikväll börjar Desperate housewife igen... jiihaaa!!

Det blir jobbiga tider nu..måndag cityakuten tisdag desperate och onsdag greys... kvällarna är räddade, ha ha.


I Birsta hittade vi  inga veckotrosor på svenska så det fick bli på engelska ändå och till mig blev det två tröjor  ;)


Nu ska jag kolla om det finns ngt nyttigt att äta på.. jag är lite hungrig.


Nicke har ont i halsen så det kanske är hans tur at bli sjuk nu... jobbigt..(för mig) ha ha


Kram på er nu börjar Rosing :)


Av Victoria - 3 mars 2009 08:26

Jag har varit lite dålig med middagstips till Emma...

Här kommer ett iallfall

Kycklingfile 2 st.

wokgrönsaker (felix Thai tycker jag är bäst)

Glas nudlar

Börja med att steka kycklingen som du skurit i små bitar  krydda med lite goa kryddor och ev. en pressad vitlök lägg sen desssa på sidan och stek grönsakerna när de är klara lägger du i kycklingen och de kokta glasnudlarna som du förslagsvis klipper sönder när de är färdkigkokta annars vill de gärna bli en stor klump av dem och häll sen på Santa Marias teriakki sås!!! 

Mycket mumsigt! Om ni vill festa till det riktigt så köp chasewnötter oxå att ha i.


Idag då ...vad händer.. birsta i  eftermiddag ,

 jag ska nog köpa en hoodtröja på intersport de har super rea på såna stod det i tidningen.... jag älskar Rea!!

Wirva ska få veckotrosor har jag lovat men jag har bara hittat där det står på engelska så vi får kolla efter såna på birsta oxå och sen skulle jag gärna vilja ha nån spraytanning för jag är sååååå blek  och jag vill inte sola så mycket efte att ha läst  http://mittlivsabina74.blogspot.com/  

jag kommer aldrig mer att slarva med solskyddfaktor.


Kram på er alla och ha mycket bra tisdag!!



Ovido - Quiz & Flashcards