Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Victoria - 4 mars 2009 09:18

Idag står det pyssel på öppna fsk för mig och wirva  och hennes kompis Jwan och sen ikväll är vi bortbjudna på middag....skulle visst få köttfärsbiffar..mums mums!!


Igår hade jag ett bakslag i mitt nyttiga liv och "råkade" äta ostkrokar  men det blir nya tag idag igen!!


Nästa vecka jobbar jag dagtid tre dar och då tänkte jag promenera till jobbet, tar ca 40- 50 minuter men jag gillar inte att gå när jobbar natt eller kväll efterom risken finns att jag möter nån skum person...dagtid däremot är det många "vanliga" som går där.


jag kan bli tokig på Wirva ibland...just nu står hon här brevid och pratar och pratar fast jag har sagt att hon måste vara tyst en liten stund ,är inte så lätt att tänka vad man ska skriva när det är nån som babblar med en ...... tur hon är en sån sötnos ändå, haha.


Kram och ha en bra onsdag!!




Ovido - Quiz & Flashcards