Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Victoria - 18 mars 2009 10:26

Wirva har  länge varit väldig intresserad av bokstäver och att lära sig skriva men siffror däremot har hon inte brytt sig om men nu har vi efter ett tips från  Jessica köpt en låtsas klocka som hon gillar mycket,

varje morgon visar jag på den vilken tid jag ska hämta henne på dagis och hon börjar ha  koll nu.... ska leta fram hennes armbandsklocka så hon kan ha den  på dagarna.


Jag är på jobbet nu och ute är det sååå fint väder så jag tror vi måste gå ut en stund, vi har en jätte härlig uteplats här på jobbet som vi använder flitigt.

Efter idag är jag ledig igen i fyra dagar ...;)  Jihaaaaaaaa!!!!!

Imorgon ska Wirva ha en kompis hos sig och då vill hon bjuda på chokladbullar som hon säger men menar chokladbollar (negerbollar) så vi måste nog baka lite.


Ha en bra onsdag!!!!


Kram Victoria

Ovido - Quiz & Flashcards