Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Victoria - 7 mars 2009 18:53

jag är jättetrött efter våran uflykt idag, jag tror min kropp fick en chock  av så mycket frisk luft.( hehe)

Vädret var helt ok  kom tom lite sol på oss...mycket skönt!


Vi började dock turen med att en av skotrarna körde fast rejält (jag körde inte den) och vi fick ingen fisk men vi hade en mysig dag med korvgrillning, stjärtlappsåkning och skoteråkning.


Ikväll blir det andra chansen om jag håller mig vaken och lite lördagsgodis förstås!!


Trevlig kväll på er!!

Av Victoria - 7 mars 2009 08:37

det ska vi ha idag  tror jag, vi är strax på väg till Nickes kusin och hans tjej i Hässjö där vi ska åka skoter och angla (stavning ?)  fisk....

och jag hörde ryktats om att jag kommer bli bjuden på varmchoklad med punch..lovely!!


Hoppas ni andra får en bra lördag nu ska leta kläder..


Kramis!!!




Ovido - Quiz & Flashcards