Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Victoria - 17 mars 2009 16:06

Jag har precis kommit hem från jobbet och Wirva är hos en kompis där hon även skulle äta middag så jag är alldeles själv.


Idag gick jag hem  och det tog ca 40 minuter och var riktigt skönt var lite halkigt på vissa ställen bara.


Vi var ju i birsta idag och där fyndade jag en klänning för 50 kr på indiska som jag ska sy om till en tröja till mig och en kjol åt  Wirva, fyndig va..hihi.


Det är sååå underbart att det börjar bli vår man blir så glad och man får lite lätt panik att bikinin snart ska fram,hehe.


Jag har precis googlat på cyklar, jag vill så gärna ha en vanlig damcykel eftersom jag får så himla ont i ryggen av min mountainbike .... är det nån som vet av nån billig och bra?


Bye bye!!



Ovido - Quiz & Flashcards