Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Victoria - 13 mars 2009 18:36

Idag när jag hämtade Wirva fick jag veta vad hon hade gjort på dagis igår..hon hade klippt en kompis hår!! 

Vi har pratat om det idag så jag hoppas verkligen hon inte gör om det.


Ikväll blir det en lugn hemmakväll hos oss eftersom jag ska upp och jobba imorgonbitti.

 -----------------------(@)--(@)---------

---------------------------(_)--------------


Kram och trevlig fredagkväll på er alla!!!



Av Victoria - 13 mars 2009 09:12

Wirva har en väska som brukar va ute och gå med henne .. hi hi hi...


Av Victoria - 13 mars 2009 09:05

Gårdagen försvann i ett nafs, jag var iallfall duktig och var på körskolan och beställde ett intyg så nu är jag på G!!!

Namnsdagsmiddan köpte vi från Big boy.. mycket gött var det!


Wirva har börjat med en ny grej när vi går till och från dagis.... jag ska gå långt före henne så att det blir som att hon går själv.. för tänk då kan det va nån som tror att hon är en skoltjej..fniss!!


Idag ska jag städa ....bläää..


Hoppas ni andra får en bra fredag trots att det är den trettonde idag.


Kramis!!



Ovido - Quiz & Flashcards