Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Victoria - 5 mars 2009 19:10

jag har varit med i en tävling!!

http://piffaopuffa.blogspot.com/2009/02/20000-besokare.html


Håll tummarna för mig nu..:)

Av Victoria - 5 mars 2009 18:03

Jag har köpt skridskor!!

Jag och Wirva var en sväng på fyndlagret och där hittade jag ett par för 50 kr. billigt och bra!!   Om de är väder imorgon ska vi åka, blir lite spännande eftersom sist jag åkte var när jag var 15 år...  


Nu ska jag surfa runt lite innan jag ska dega i soffan... jag skulle gärna vilja se filmen patrick 1.5 ikväll får se om det blir så.


Kram på er!!


(Det är inte mina skridskor på bilden googlade en bild.. ..mina ser lite skruttigare ut  men är Jofa :)

Bjuder på ett till skratt!!

Av Victoria - 5 mars 2009 12:15

Det gick bara bra på bvc,  wirva var jätte duktig när de tog sprutan och urinprovet visade inget.. skönt!! Nu kan jag äntligen slappna av.


Vi har ju haft Baileys i  två dagar och det har varit så mysigt men han är otrligt busig den lilla skruttkatten!!

Nyss försökte han hoppa upp på våran golvlampskärm...


Bjuder på ett kort på Wirva som fick mig att skratta otroligt mycket... haha den där peruken finns hos mamma och om wirva  leker där med nån kompis så får den som är mamma ha peruken... så ser de  på oss mammor..:)


Kramis!!


Av Victoria - 5 mars 2009 06:50

Som vanligt är vi uppe tidigt trots lediga dagar..:)


Nu på morgonen ska vi till bvc jag och Wirva men jag är inte lika orolig längre att hon har diabetes eftersom vi har lyckats kolla kisset med en sticka och den visade negativt.

Wirva ska ju ta en spruta så hon är lite nervös men det kommer säkert gå bra.


Igår var vi hos Jessica och co och fick super smaskig middag, hemlagad potatismos och köttfärsbiffar!


Nu ska jag fixa frillan.

Kram!!

Ovido - Quiz & Flashcards