Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Victoria - 11 mars 2009 18:49

Min fina fina laptop är trasig...snyft snyft snyft....

När jag kom hem idag från jobbet och skulle slå igång den var den helt svart.. mycket konstigt.. vi måste lämna in den och då lär man ju få vänta flera veckor på  att få den tillbaka.. Fan vad sur och less jag blir...:(


Tur iallfall att jag ikväll kan se ett av mina favvis program... greys anatomy.


Vi har ju en dator till men den är i Kevins rum och skitbesvärlig att få in korten på (tycker jag)  så tyvärr lär det bli mindre kort nu ett tag.


Nä nu ska jag sura lite.


Kram och hej då!


Av Victoria - 11 mars 2009 09:28

Igår hade vi en bra dag jag och Wirva förutom att hon  var skadad när jag hämtade henne på dagis... alldeles blå på hakan, hon hade ramlat och slagit hakan i en scen de har i lekhallen.


På öppna förskolan hade Wirva med sig sin kompis Noomi.. visst är hon söt :) Vi pysslade och lekte hela eftermiddan.


När jag kom på jobbet idag fick jag en mycket trevlig överraskning av en tjej jag jobbar med..hon hade gjort ett jätte fint smycke till mig!!  

Så himla gulligt och snällt av henne!!


Nu ska jag jobba lite!


Kramis!!

Ovido - Quiz & Flashcards