Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Victoria - 6 mars 2009 19:51

Oj vilken mysig dag vi har haft.. Wirva och Vendela har lekt så himlans bra.


Vi blev bjudna på våfflor och supersmaskig kladdkaka och till middag köpte vi kinamat som vi åt hemma hos oss.. känns som vi bara ätit hela dan!


Wirva fick ett par jättefina Adidasvinter skor av Vendela, Tusen tack för dem!


Nu ska jag sega  lite för tyvärr så slutade den här dan med världens mensvärk för min del...bläääää..


Fåren var jätte fina och några av dem ska få lamm snart så då måste vi åka och titta på dem, de lär ju vara så grymt söta!!


Kramis!!






Av Victoria - 6 mars 2009 09:06

Idag ska vi ut på landet till en kompis  som har en massa får hundar och katter, vi ska äta lunch och mysa där.

Det ska bli trevligt!


Min chef ringde mig nu på morgonen och frågade om jag ville bli samordnare i vår grupp.. jag ska fundera till på måndag.

 Vet inte om jag vill riktigt eftersom det kan vara otroligt mycket tjafs i våran grupp men det är jualltid possitvt för framtiden att ha mer kunskap....får ta mig en funderare.


Nu ska jag ner i tvättstugan igen, idag hade jag "bara" två fulla ikeapåsar med tvätt.. 


Kram och trevlig fredag!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards