Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Victoria - 21 mars 2009 20:36

Nu är jag trött... det är jobbigt att springa runt i affärer :)

Jag shoppade  ett par gardiner som jag faktist inte blev helt nöjd med nu när jag satt upp dem men de får duga över påsk iallafall,

 jag köpte även en jättefin orkide (fusk) och de fina krukorna i fönstret.

Wirva köpte ett pysselkit och en keps som det är en bolibompa drake på.


Nicke är ute och partar ikväll och Kevin har sin kompis Tim här  så jag sitter alldeles själv och tittar på Robinsson vilket är lite skönt faktist ,

Wirva gick precis och la sig super trött som hon va,

 hon var så söt idag när vi stod i kassan på en affär och hon tog på sig sina solglasögon och sa med hög röst   Nu ska jag bli värsta coola bruden.. hihi.. det var flera som började skratta.


Nu ska jag koncentrera mig på Robinsson.


Kram på er!!!


Av Victoria - 21 mars 2009 09:57

Idag ska vi till birsta jag och Wirva med hennes farmor, jag ska kolla efter nya gardiner  och Wirva ska köpa lördagsgodis  :-)


Igår var vi ju hos Anna och co och hade det trevligt, mumsade i oss tacos och pratade en massa, mysigt var det!


Hoppas ni andra får en bra lördag nu ska jag sätta lite fart!!


Kramis!


Ovido - Quiz & Flashcards