Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Victoria - 8 mars 2009 19:52

Idag har vi varit på Alnö en sväng hos barnens farfar sen hann vi bara komma hem så kom Jessica och co hit och hälsade på, mycket trevligt!

Vi åt god Wok som Nicke faktist lagade..


Igår såg vi filmen Eagle Eye den var ganska bra tycker jag.


Wirva är såååå lycklig för när Jessica och familj var här var Magnus snäll och hjälpte Nicke att hämta sekretären som hon ska ha på sitt rum så nu tycker hon att hon är helt redo att börja skolan, pennfodralet inför skolan ar honredan packat..fniss..


Nu börjar Wipe out och shit vad de kan göra sig illa...


auf wiedersehen!!!



Av Victoria - 8 mars 2009 16:27

Kunde inte låta bli att haka mig in här, hihi.

V hon står och pular i köket, fixar lite käk till barnen. N och min karl dom är och hämtar nån möbel. Starka karlar *gillas*.

Vi(jag och min familia) har varit i Birsta en sväng och for in hit och våldgästade lite på vägen hem.


PS ni missar väl inte whipeout ikväll!?


Nu måste jag nog sluta innan hon kommer på mig. Då blir det ju inte lika kul!


Ha det gott allesammans!


Ovido - Quiz & Flashcards