Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Victoria - 23 mars 2009 11:39

N har jag skickat in en ansökan till Wirva på Engelska skolan som öppnar här i sundsvall, från årskurs 6..... är ju inte säkert att hon vill gå där när den dan kommer men då har vi/hon valmöjligheter iallfall ...;)


Här snöar det idag, jag blir sååååå less för alldeles nyss var det ju vår.


I fredags köpte jag en ny dataväska en sån som hänger tvärs över kroppen och oj vad tungt det blev.. blir nog till att använda ryggsäcken till och från jobbet när jag promenerar en bit.


Wirva har oxå en ny väska..  en skolväska :)



Nu ska jag jobba lite.


Auf wiedersehen!!!

Av Victoria - 23 mars 2009 10:24

imorse gjorde jag världens vurpa utanför dagis och slog vänster rumpahalva... jag har såå ont nu och igår halkade jag utanför bilen och skrapade ena handen...är faktist lite synd om mig.


Nu är jag på jobbet och här är det städdag idag så det ska jag börja med strax...måste bara blogga lite först  ;)


Kramis!!

Ovido - Quiz & Flashcards