Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Victoria - 1 mars 2009 18:10

Nu är våran prinsessa hemma igen och farmor var trött som sjutton när vi kom.... inte för att hon(Wirva alltså hihi) varit jobbig utan eftersom hon pratar precis hela tiden..:)


Hemma igen så klädde hon genast ut sig och sminkade sig med läppstift och började uppträda för oss....så gulligt var det!!


Nicke fixade middan idag, den godaste lax jag ätit på länge och till det  hade vi vanlig romröra och potatis, mumsfillibaba!!


Ha en bra söndag!!


Kram Victoria



Av Victoria - 1 mars 2009 08:48

helt otroligt men kylan är tillbaka.... minus 16.7 när vi klev upp.


Min sovmorgon då... jag vaknade 07.40..haha

Jag vaknade även inatt vid fyra när våra nattgäster Linda och Linda kom hem från krogen och fnittrade....... :)


jag håller på att övertala Nicke att han ska gå och handla ost och fil så ska jag baka scones till dem....ibland är jag bra snäll va...hehe.


Halsen känns faktist lite bättre idag.. ..känns inte som taggtråd i den längre.


Wirva sov ju hos farmor inatt och gissa när hon hade vaknat...halv åtta!!  Skruttisen!!


Kram kram nu måste ja kolla lite bloggar jag har ett flertal jag kollar varje dag..:)




Ovido - Quiz & Flashcards