Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Victoria - 22 mars 2009 08:04

Klockan sju nu på morgonen släpade jag ner en massa tvätt till tvättstugan och upptäckte att jag inte hade bokat nån tid idag, mycket klantigt av mig och det fanns ingen tid förrän på tisdag.


Nicke ligger bakis och sover och Wirva sitter här brevid och babblar  som vanligt och tjatar om att få gå på söndagskolan som inte börjar förrän 10.45

En bra grej med söndagskolan är att jag och hon får äta lunch där efter för bara 20 kr styck, förra veckan hade det varit nån jättegod pastagratäng men vi hann inte stanna och äta då fast det ska vi göra idag.


I veckan får vi nya soffan eller den är inte ny vi ska få den av några kompisar och det  ska bli så underbart med en stor soffa!!!!

Jag ska fota vår soffa och lägga ut på blocket.


Nu ska jag fixa matlåda eftersom jag jobbar i eftermiddag.


Kramis!!!!




Ovido - Quiz & Flashcards