Alla inlägg den 23 november 2008

Av Victoria - 23 november 2008 17:50

Vi åker ju utomlands snart och vi pratar om det ofta med wirva, vi har tex sagt att där borta pratar man spanska eller engelska m.m

och idag frågade hon mig ...men mamma måste vi prata engelska  med varandra hela veckan...hi hi hi   gulligt va?


Igår i birsta så hittade jag lite fina grejer, jag köpte en stjärna på ekfot, ett fint rött tyg med glittriga stjärnor på som ska bli gardiner till wirvas rum..  vad mer... jo ett rött tyg att sy kuddar av till soffan, wirva köpte en ljuslykta till sina låtsasvärmeljus och lite annat småkrafs :)


Jo just det jag jag gjorde världens fynd...på jysk hade de utförsäljning på mössor och vantar och jag hittade en jättefin rosa mössa och vantar till wirva för otroligt billiga fem kronor!  Det kallar jag rea!!


Nu blir det snart jobb igen.. sista natten på länge...skönt.


Ikväll är det final på ensamma mammorna..spännande..


             Kram Victoria



Ovido - Quiz & Flashcards