Alla inlägg den 8 november 2008

Av Victoria - 8 november 2008 15:44

Wirva har varit med  Mormor idag på barnens hus och där köpte hon en "liten"  docka...  hon ligger just nu och läser saga för henne.. fniss..


Själv har jag fått en monsterfinne på hakan.


 Kram !!

Av Victoria - 8 november 2008 06:45

Idag var jag tvungen att kliva upp kl. sex eftersom jag ska på jobbet gissa vem som snarkar till 06,45... skruttfian.

Nu ska vi strax bege oss wirva ska vara hos mormor idag.


Igår somnade jag under första reklamen på idol ..  blir så less på mig själv ibland..


Nu står mitt troll här och då menar jag troll för med hennes nya frisyr krävs det att den fixas lite på morgonen just nu står det åt alla håll och kanter.(jag ångrar mig lite att det klipptes så mycket men det växer ju ut fort)

jag ska fixa lite frukost åt henne nu..



 kram och ha en bra lördag med massa lördagsgodis!!




Ovido - Quiz & Flashcards