Alla inlägg den 20 november 2008

Av Victoria - 20 november 2008 20:43

wirva brukar ju alltid somna tidigt men idag somnade hon lite snabbt på ica i den där vagnbilen (blev som en powernap)  så hon är fortfarande vaken jag tittade precis in till henne i smyg då gick hon balansgång på sin säng kant.. ha ha  jag trodde hon sov.

Kanske kanske kanske hon sover länge imorgon...


Nu började mitt program igen!


Hej då och go natt!!

Av Victoria - 20 november 2008 08:29

Idag är jag trött... jag somnde strax efter åtta och sov till sju imorse så jag borde inte vara trött..  jag blev ju förstås väckt ett par ggr av wirva som vaknade fem.


Jag har ju inte riktigt kommit igång med soppan ännu har haft ett uppehåll nu igen och jag känner mig inte sugen på att börja igen..

jag tror det funkar att köra en längre tid en gång sen blir det nog jobbigt..

jag får se hur jag gör med den, jag kanske äter nyttigt istället och byter ut nåt mål om dan  till soppa.


Ihelgen ska vi till jessica och magnus, nicke ska röka älghjärta vilket blir mycket mycket gott ,vi ska ha det på våran lilla julafton på lucia.


Nu ska jag kolla upp vad en sånhär åkmadrass för barn kostar, Wirva önskar sig en sån jätte jätte mycket och har hon en sån orkar hon dra den upp för backen själv, snowracern måste jag hjälpa henne med ( alltså även bra för mig hehe) .


Kram och ha en bra torsdag!!





Ovido - Quiz & Flashcards