Alla inlägg den 13 november 2008

Av Victoria - 13 november 2008 18:30

Vi har fått hem 41 kilo älgkött så Nicke håller på stycka för fullt, inte helt fel at få frysen full med kött måste jag säga.


Nu ska jag snart åka på jobbet fast innan ska jag och jessica åka och köpa cambridge och jag köper nog bara min favvo kakao med mint.


Ja det var lite onödigt vetande från mig, hihihi.


Kram och sov gott!  Själv ska jag sova på jobbet och få betalt.




Av Victoria - 13 november 2008 13:39

Nu har jag börjat med cambridge, tyvärr tycker jag inte det smakar lika gott som sist men det går nog bra ändå.


Idag har jag varit på stan en liten sväng, jag köpte ett par nya mysbrallor och ett rouge och två tyger som jag tror jag ska sy kjolar av eller nåt.


Kram så länge nu ska jag hämta min skrutt!


Ovido - Quiz & Flashcards