Alla inlägg den 15 november 2008

Av Victoria - 15 november 2008 16:54

påväg hem från ikea så började wirva tokblöda näsblod i bilen och hon fick panik och skrek så vi skyndade oss att stanna på ett bageri där jag sprang in och hämtade papper för nåt sånt hade jag så klart inte i väskan,

 efter många tårar och mycket näsblod så blev allt iallfall bättre och jag förklarade för henne att det blir sådär när man inte sover så nu vet jag vad jag ska säga nästa gång hon vill upp mitt i natten!


På Ikea fyndade jag iallfall röda julgardiner till vardagsrummet och lite smågrejer, matlådor och sånt.


                           kram Victoria



Av Victoria - 15 november 2008 10:14

Idag valde min skrutt att vakna 03,20... gäääspp..  vi låg till kl. sex men hon kunde inte somna om, skruttungen.


Som svar på en fråga så nej vi har inte malt allt till köttfärs vi fick massa stekar grytbitar m.m.  Det är ju så otroligt gott att göra tjälknöl av en älgstek.


Idag ska vi till birsta en sväng och kolla lite wirva ska få Mc donalds så hon är lycklig!


Jag blir jätte glad för alla kommenter så fortsätt med dem!!


Vågen visade på 1,5 minus imorse på två dagar jag vet att det första är vatten men det är ju alltid kul med ett minus!


Nu ska jag göra mig vacker (så gott det går hihi)


Ha det bäst flodhäst!!

Ovido - Quiz & Flashcards