Alla inlägg den 1 november 2008

Av Victoria - 1 november 2008 16:31

Jag är såå glad att vi åkte till idrottsmassan!!

Wirva hade ritat en teckning till sandra Dahlberg så innan hon började uppträda träffade vi henne så hon fick ge henne den och sen när hon uppträdde fick Wirva komma upp på scenen två ggr ..först tillsammans med andra barn och vara bakgrunsdansare och sen själv och vara hund när sandra sjöng om en hund!!!

Snacka om att jag har en stolt och glad tjej idag!!

Hon fick även köpa sandras skiva med personlig hälsning på så den spelas för fullt nu :)


Själv fyndade jag en billig windstopper jacka ..svart såklart, är mycket nöjd för jag har velat ha en sån länge.


  Nu är det strax dax för go middag..kyckling och klyftpotatis och sen blir det blåbärspaj för den glömdes igår.


                     Kram Så länge!! / Victoria

Av Victoria - 1 november 2008 08:31

Wirva vaknade första gången 20 över tre (jag vet faktist inte om hon sovit efter det.. .tror inte det) 

Hon var så hungrig så hon nästan grinade... sa hon.. så efter massa tjat fick hon en macka och sen har hon legat  i min säng gått till sin fram och tillbaka flera ggr och strax före sex klev hon upp med nicke som är på älgjakt men jag fick ligga kvar i sängen till åtta, hon satt snällt och tittade på tv...jag sover ju inte hårt men får vila iallfall.


Men vill ni veta ngt tråkigt:( Jag har lite feber idag igen..tror jag hade det igårkväll oxå för jag tog en ipren för att bota mitt ryggonda och då började jag toksvettas... hmmm.. kanske lite feber som gick ur kroppen då..


Det bli ingen halloween middag ikväll men jag tror faktist jag och Wirva sticker iväg och tittar på sandra dhalberg.. 

 det orkar jag nog trots lite feber.. tycker så synd om wirva om vi bara blir hemma idag då hon är medveten om att detta är en speciell helg och har stora planer på vara utklädd till häxa kan ju vara kul för henne att vara det där tänkte jag..

Ska bara se om jag kan ragga nån kompis så blir det ännu roligare:)


Nu ska jag surfa runt lite..


Ha det bäst flodhäst!!

                  

                           Kram Victoria



Ovido - Quiz & Flashcards