Alla inlägg den 21 november 2008

Av Victoria - 21 november 2008 14:06

Jag måste nog allvarligt fundera på att äta soppan ändå för idag när jag satte mig i bilen sprack mina byxor ha ha ha...   fast jag ka skylla lite på att de är gamla och slitna..


Nu har vi varit o köpt två till fiskar (aljätare) som ska få flytta in i akvariumet.


Sen blir det kycklingwok innan jag åker på jobbet.


                               kram Victoria

Av Victoria - 21 november 2008 11:02

jag försöker vänja mitt hår att inte tvättas så ofta och nu har jag provat några ggr att tvätta håret två ggr i rad när jag tvättar det och det håller sig rent mycket längre, tvättade mitt hår idag och innan det i tisdags... är ju skönt att låta håret vila ibland men det har inte känts smutsigt nu heller.


Och

nu till veckans boktips ni na nina nia niniaa...


Gunillas man försvann, den kan jag verkligen  rekomendera handlar om en kvinna vars man försvinner och lämnar henne med två barn och miljoner i olika skulder... sen kommer han tillbaka när han redan är dödsförklarad.


jätte bra är den.


Kram på er!!



Ovido - Quiz & Flashcards