Alla inlägg den 14 november 2008

Av Victoria - 14 november 2008 19:38

Nu är frysen nästan full med älgfärs!! 

Gick ganska fort eftersom vi hjälptes åt.

Nu sitter de andra i soffan och smaskar chips, mina favoriter dill chips..  men de blir ju inte lika smaka och snygga som mig ,hehe.

Ska koka mig en kopp the istället det är ju nästan samma sak.... eller inte..


Strax är det idol och då hejjar vi väll på kevin va?!


      Kram och sov gott!!

Av Victoria - 14 november 2008 15:48

jag skyndade mig att hämta wirva tidigt istället  och sen har vi varit hemma och myst och jag har sytt två kjolar en till henne och en till mig som inte är klar ännu,min kjol blir av en jeans tunika från indiska som jag lessnat på.

kan visa bilder sen.


Soppan går bra men jag är lite hungrig och har lite svårt att få i mig allt vatten, köpte iallfall ett himla smaksigt tee idag som heter Himla gott the! Det kan jag rekomendera.


Trevlig helg på er!!


                         Kram Victoria



Av Victoria - 14 november 2008 11:14

morgonen började med att jag fick gå hem från jobbet eftersom bussarna inte gick idag pga av halkan och jag hade inte ätit nåt än så jag var grymt hungrig..  var hemma 10.30 och drack min soppa och började mala köttfärsen men då har jag lyckats sätta ihop köttkvarnen på fel sätt så det går inte att mala och jag får inte isär den igen...grrr...   blir så less!!

Missade dessutom min tvätttid som jag hade nu på morgonen.


hoppas ni andra har en bättre dag!


                          Kram Victoria



Ovido - Quiz & Flashcards