Alla inlägg den 2 november 2008

Av Victoria - 2 november 2008 16:23

Nu har vi precis kommit hem från kalsandet.. vi åt först mycket smaskig smörgåstårta och sen gräddtårta... känner mig som en spärrballong nu!!

Wirva var det fullt ös på hela tiden.. hon hade jättekul fast hon var ända barnet..eller kanske just därför eftersom hon fick mycket uppmärksamhet..


Ikväll ska jag nog se Sex in the city filmen som jag inte har sett ännu, det ska bli nice jag har längtat efter att se den.


Nu ska jag hoppa i mysbrallorna!


                             Kram Victoria

  


Av Victoria - 2 november 2008 08:13

Min förkylning är inte att leka med...  igår kväll hostade jag så jag spydde.. vilket är det absolut värsta som finns .. att spy alltså .

 Tyckte väldans synd om mig själv det ända possitva är ju att jag kanske får nån magmuskel efter all hostning ..hehe..


Wirva skrutt vaknade tidigt även idag..tror kl. var kvart i fem.. jag kröp iallfall ner hos henne och försökte få henne att somna om vilket var ganska kört..  skruttungen.


Nu ska jag surfa runt lite och sen ta i tu med städ och tvätt som den piga jag är.


             Kram Victoria



Ovido - Quiz & Flashcards