Alla inlägg den 3 november 2008

Av Victoria - 3 november 2008 16:42

Japp jag har en date ikväll klockan nio med Luka och de övriga i cityakuten!

Jag hoppas bara att jag kan hålla mig vaken till dess....  


Nu har vi precis ätit middag jag och wirva, det blev spagetti och köttfärssås istället , är inte så dumt det heller, jag gjorde det  enkelt för mig idag och rörde i en burk dolmio pastasås, blev mycket gott!!


Wirva är jätte trött efter sin första dag på dagis på länge så det krävs nog lite spel eller nåt för att hålla henne vaken ett tag, hon vaknade så klart tidigt imorse oxå mellan fyra och fem är det varje morgon nuförtiden ... gäsp..  .. 


Vi har faktist varit och köpt glass till ikväll oxå.. vanilj med krossad choklad i. . . .  yummie!! .. blir lite fest  såhär dan innan cambridge starten.


                       Kram Victoria

Av Victoria - 3 november 2008 12:51

såg att detta var vad som kommer nu  i skomode....  jag tycker det ser hemskt ut!!


Av Victoria - 3 november 2008 10:02

att jag blev så hungrig så jag mådde illa så jag tog ett beslut att skjuta cambridgestarten till imorgon.. vill inte spy och det verkar jag ha lätt för när jag är sjuk.


Så idag har jag bestämt mig för att som sista middag på länge att äta potatis och kyckling och curryröra.. jag har ett jätte gott recept som jag kan lägga ut här senare idag.


Så det blir nya friska ( Hoppas jag) tag imorgon!!


Idag är jag nyfiken på hur mamma haft det på malta hon kom hem inatt ,kanske kanske kanske man får nån liten present oxå :)  man kan ju alltid hoppas även om hon sa innan hon åkte att bara barnen skulle få fast jag är ju hennes barn, så det så!!


Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla en film.


                  Kram Victoria

Av Victoria - 3 november 2008 08:24

idag vaknade jag med 38,2 i feber... är riktigt less på vara förkyld nu :(


Jag kör  iallafall igång idag igen med cambridge idag, jag ska försöka köra hela november vilket jag hoppas jag klarar.

Jag har de jobbigaste dagarna framför mig nu vilet är de tre första men sen vänder der så det är bara att bita ihop.



         Kram Victoria

Ovido - Quiz & Flashcards