Alla inlägg den 11 november 2008

Av Victoria - 11 november 2008 17:22

mItt fläsk alltså!

jag och en kompis kör igång med cambridge tillsammans vilket känns bra för då kan vi peppa varandra, tyvärr kunde vi inte åka och köpa idag för cambridgetanten var inte hemma så vi börjar på torsdag och ska försöka köra fram till lucia.... jag känner mig grymt motivierad!!


Jag har fått några konstiga utslag på mitt ena öra eller strax nedanför ...  Emma tyckte de såg skit äckliga ut...  mycket skumt iallfall får se om de försvinner över natten.


                    Kram Victoria


Av Victoria - 11 november 2008 07:51

Idag vaknade wirva 04.10 .... hon får ju så klart inte kliva upp den tiden men det är inte så lätt att sova när hon ligger brevid och snurrar och petar in sina små fötter lite här och var..  tur hon är så söt ändå, hihihi..


Idag ska jag ta en promis in till stan (möte)  sen blir det jobb i eftermiddag.

Ikväll ska  vi kanske gå till en kompis som wirva ska få mer fiskar av.


Tror ni inte jag somande igår när det var cityakuten, ikväll när det är desperate housewife ska jag sitta i fåtöljen så jag inte somnar!! '


                      Kram Victoria



Ovido - Quiz & Flashcards