Alla inlägg den 10 november 2008

Av Victoria - 10 november 2008 19:43

imorgonbitti har jag lite tur, jag börjar egentligen jobba 8.15 ,men vi har ett möte 09.30 så jag behöver inte komma före det... jag gillar att vara ledig och ha betalt, hehe..


Ikväll är det färjan som gäller här och cityakuten om jag håller mig vaken så länge :) 

jag somnar nästan varje kväll isoffan nuförtiden vilket är mycket irriterande men jag är ganska pucko oxå , jag brukar tänka när det är reklam att jag ska bara blunda då.. ha ha precis som att det skulle funka.


                            Kram victoria






Av Victoria - 10 november 2008 10:13

tycker det är ett jätte fint tyg från ikea men jag vet inte vart jag skulle ha det isåfall... 


Idag är jag ledig eftersom jag har jobbat hela helgen, är inte helt fel. ( att vara ledig alltså)

 kl. ett ska jag på utvecklingsamtal på dagis sen ska vi träffa Malin Emily och lilla julia, så ser våran dag ut idag.

Ha en bra måndag!!

Kram på er!! / Victoria


Ovido - Quiz & Flashcards