Alla inlägg den 4 november 2008

Av Victoria - 4 november 2008 16:25

Eftersom jag fått frågor så kan jag tillägga att wirva på fotot är i umeås skärrgård och åker båt, en härlig sommarbild tycker jag!!


Nu nalkas det snart middag här blir min favorit kycklingfile (jag skulle kunna äta det varje dag) och rostade grönskaer..mumsfillibaba!!


Wirva är trött och vill redan gå och lägga sig så jag har en jobbig kväll framför mig att kämpa med att hålla henne vaken... tokfian !!

 med andra ord kan jag inte sitta här!!


                            Kramis Victoria

Av Victoria - 4 november 2008 12:22

igår var min dotter så söt, oftast om vi ska spela spel så är det hon som frågar och många ggr kan jag inte precis då men igår så frågade jag henne och glädjen hon visade då den värmer mitt hjärta....  lillstumpan!

att få glädja sina barn är nog det bästa som finns och kramas förstås vilket wirva älskar precis som sin mamma =)

ikväll på tv är det nån som heter Wirvla på ett program väldigt likt wirva måste jag säga.


Jag fick dessutom ett trevligt mail idag, jag ska få tillbaka pengarna för vår hemska bussresa till umeå, det tackar jag för!!


                                   kram Victoria



Av Victoria - 4 november 2008 08:11

Nope det blir ingen cambridge start idag heller, jag mår fortfarande inte helt bra så jag skjuter på det några dagar... kanske t .o.m över helgen för vi blev bortbjudna på lördag till nickes pappa och hans sambo och vi är inte där så ofta... jag får se hur jag gör.


Idag är wirva på dagis så jag har ännu en dag att bara kurera mig :) 

 jag kan inte bara ligga när jag är sjuk för då går min rygg sönder, pysslar man på lugnt hemma går det ju bra ändå.

jag ska kanske byta gardiner i köket och baka mina thekakor som wirva har efterlyst i flera dagar nu.


Självklart så somnade jag igår innan cityakuten började :(

jag vaknade när det var 25 minuter kvar mycket irriterande.. men det går väll i repris nån dag.


Ha en bra tisdag!!

                              Kram Victoria


Ovido - Quiz & Flashcards