Alla inlägg den 7 november 2008

Av Victoria - 7 november 2008 18:07

som f*n är jag. Vi har ätit tacos vilket var super smaskigt.

Det viktigaste att ha till tacosen tycker jag är banan och guaccomale (stavas det så) och lite lite lök.


Det blir spännande att se idol ikväll..undar vad Lars fjantar sig med denna gång... han är ju så himla duktig egentligen.

nä nu ska jag vika sista tvätten och sen dega i soffan.


                   Kram Victoria

Av Victoria - 7 november 2008 11:40

jag har hittat katten jag vill ha!!

Såååå söt!


Nu är köttet i frysen och det blev ganska mycket vilket är nice!

Jag ska hoppa i duschen och sen hämta skruttfian på dagis, jag lovade henne vid ett svagt ögonblick att vi ska baka pepparkakor idag....


                       Kram Victoria                         

Av Victoria - 7 november 2008 08:24

idag får vi ju äntligen älgkött  så här ska styckas och malas , inte alls fel att få massa kött i frysen:=) som dessutom är nyavfrostad och fin!


På söndag är det farsdag och wirva har inte köpt ngt till Nicke men det blir väll en tröja som vanligt... vi får se...

 Jag ska även gå till minneslunden och tända ett ljus för pappa.


Nu ska jag kolla runt på några bloggar, ha en bra friday!!


                     Kram Victoria


Ovido - Quiz & Flashcards