Alla inlägg den 6 november 2008

Av Victoria - 6 november 2008 22:57

vad bra den var filmen!!

En film som verkligen gör en glad!!!

 Har ni inte sett den så gör det.


Nu väntar sängen så sov gott mina vänner!!


Kramis!!

Av Victoria - 6 november 2008 16:11

Ikväll när wirva har somnat då ska jag och Jessica äntligen se Sex in the city the movie... det är helt otroligt att vi inte sett den ännu.

Det ska bli mysigt iallfall med en tjejkväll!


När jag hade hämtat Wirva gick vi och handlade två ggr efter första handlingen kom jag på att vi glömt toa papper så vi gick igen men tror ni vi kom hem med ngt toapapper... nope..  jag ska försöka charma jessica att ta med en rulle annars får vi torka oss med tidningar, hehehe..


Nu ska jag koka lite pärer..

bye bye !!

Av Victoria - 6 november 2008 13:15

Nu är frysen avfrostad och fin och maten har mycket plats där inne!!

Nästa gång ska jag inte vänta så länge på att frosta av för shit vad is det var.


Mitt i avfrostningen fick jag trevligt besök, en kompis som har bott jätte nära förrut men nu har  svikit mig och flyttat till hus ca 2 mil härifrån, var jätte trevligt att ha henne här och att få umgås utan barn för det har vi inte gjort många ggr. ( kom hit oftare stumpan)


Jag har beslutsångst om jag ska gå med wirva till öppna fsk eller inte... svåra beslut jag har hihihi...



                                      Kram Victoria



Av Victoria - 6 november 2008 09:10

vad jag måste göra idag... frosta ur frysen, vi får äntligen älgkött imorgon så då vill jag ha det gjort.

Bäst att sätta fart bums!!  tråkigt men måste göras. 

Kramis!!

Av Victoria - 6 november 2008 08:07

igår var wirva hos frissan som klippte och klippte och klippte av hennes långa hår, wirva ville jätte gärna  ha kort hår hon har tjatat om det länge så nu har hon en lång page som är uppklippt, ska visa en bild sen.

Jag tycker det blev för kort men wirva är jätte nöjd , hon hade väldiga problem imorse vad hon skulle ha för tröja som passade bäst till nya frissan, hihihi...


Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på faktist...   jag tror iallfall att jag och wirvan ska på öppna förskolan i eftermiddag, det är ett trevligt tidsfördriv hon kan leka och jag kan dricka kaffe och sitta och lata mig hehe..


Ciao ciao!!      

Ovido - Quiz & Flashcards