Alla inlägg den 27 september 2010

Av Victoria - 27 september 2010 11:57

HÖST & VINTER MARKNAD!!!


Allt för barn: beg. barnkläder i alla  storlekar, skor, tillbehör, leksaker mm mm


Lördag den 2/10 kl. 10-17

Söndag den 3/10 kl. 10-14


Bergeforsens idrottsplats, BSK


Fika & korvförsäljning

 




VÄLKOMNA TILL EN FRÄSCH MARKNAD MED MASSOR

AV FYND!!!



Arr: ”Tanterna” i Bergeforsen

Av Victoria - 27 september 2010 09:50

Måndagslistan

Idag, måndag är jag glad för att...

 Att Wirva är frisk. (trodde hon höll på bli sjuk igår)
 
Att jag har världens bästa vänner.
 
Att de snart har bilat klart alla golv så jag slipper dammet som yr.. (posstivt tänkande i denna röra   )
 
Att jag är ledig hela veckan.
 
Nu är  hantverkarna här och tar bort lilltoan.. golvet är uppbilat så det ska bara bära ut all betong sen tror jag de är klara för idag då ska jag dammsuga NOGA.
Sen ska jag ringa mitthem och försäkringsbolaget och eventuellt hyresgästföreningen om det behövs.
Wirva vill vara på fritids till halv fyra idag fär de ska sjunga på eftermiddan så jag har gott om tid att fixa med alla kläder inför marknaden i helgen oxå något jag verkligen måste komma igång med.
Sötaste lilla Wirva hade städat sin garderob igår och vikt sina kläder så hima fint och rensat ut för små kläder.
Vi har även fixat på henens rum i helgen så där är det mysigt nu, tror det känns viktigt för henne att ha ordning där eftersom resten av hemmet är ett kaos.
 Nu ska jag koka kaffe.
Kram kram!!
 
 
 
 
 
 
 
 

Ovido - Quiz & Flashcards