Alla inlägg den 29 september 2010

Av Victoria - 29 september 2010 15:05

Hej på ER alla
 
 Ibland när jag duschar tvättar jag kroppen med det sista av hårschampot....
Idag läste jag på flaskan: För extra volym och fyllnad


Shit!

Inte konstigt man har problem med vikten.


Det får bli diskmedel hädanefter.

Där står det: Tar bort även det svåraste fettet
   

 
 
Av Victoria - 29 september 2010 08:40

Den här dan började inte bra alls... Wirva vaknade tidigt.. 04 .43  av att hon har en lös tand som blödde.. inte lätt att somna om då.

Klockan sex fick hon kliva upp men kom in till mig typ tusen gånger framtill 06.45 när jag klev upp.

Sen hittade vi inte hennes lilla burk som hon ska lägga tanden i om hon tappar den på skolan så då var det katstrof... puhh..


Hur som helst blev vi vänner och åkte iväg på moppen ( sena som vi var) till skolan men sen när jag skulle starta den och åka hem var den helt död så jag fick styra den hela vägen hem vilket är skit jobbigt.. det är jättetungt att dra en moppe.



Nu håller jag på att tvätta och ska försöka röja upp här hemma lite mer..

och märka alla dessa kläder jag ska sälja.


Klockan två hämtar jag Wirva och hennes bästis som ska vara här i eftermiddag.



Kram Kram !!



Ovido - Quiz & Flashcards