Alla inlägg den 13 september 2010

Av Victoria - 13 september 2010 09:39

Eftersom jag jobbat helgen är jag ledig idag, riktigt skönt!!

Synd bara att det ser ut som en bomb slagit ner här hemma.. så jag måste städa och tvätta, som vanligt på lediga dagar   .


Jag och Wirva har knappt varit hemma i helgen, lördagkväll efter mitt jobb passade vi gamla grannarnas barn och vi hade super mysigt, de är så himla söta och goa.

Johanna kom dessutom hem tidigt så vi hann dricka ett glas vin och prata vi med och vi sov över där så vi umgicks även på söndan innan mitt jobb.


På jobbet var vi bortbjudna på fest hos en tjej som brukar jobba hos oss som kommer från Bangladesh (stavning? ).. oj vilka vackra kläder de hade och vilken god mat!!

Stark var den men det gillar ju jag.

Kul att få vara med och se hur de firar.


Igors älgjaktspremiär gick lysande, hann fick spåra upp en älg som blivit skjuten och det klarade han utan problem.


Nu ska jag koka lite mer kaffe och sen ta tag i dagens sysslor, när Wirva kommer hem ska vi baka bullar inför kalaset i helgen.


Wirva vaknade fyra imorse... fick såklart inte kliva upp men hon kan ej somna om.. lär bli en jobbig dag för den lilla damen.

 


Kram!!




Ovido - Quiz & Flashcards